Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Przykładowy regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MARGO

 

§ 1 – Definicje

 

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu.

 

Sprzedający: MARGO S.C, ul. Komorowska 7, 01-472 Warszawa NIP: 5213289174, REGON: 015720458 
KONTO BANKOWE ING BANK ŚLĄSKI: 33 1050 1054 1000 0022 7984 4084

 

Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.rajstopy-24.com.pl

 

Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.rajstopy-24.com.pl za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.

 

Towar – towar bądź usługa będąca przedmiotem oferty Sklepu internetowego.

 

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy firmą Margo s.c., a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

 

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

 

§ 2 - Postanowienia ogólne

 

1.      Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.rajstopy-24.com.pl

2.      Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3.      Sklep internetowy, działający pod adresem www.rajstopy-24.com.pl, prowadzony jest przez firmę MARGO s.c., ul Komorowska 7, 01-472 Warszawa, NIP: 5213289174, REGON: 015720458, numer rachunku bankowego: 33 1050 1054 1000 0022 7984 4084

4.      Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

a.      zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

b.      warunki prawidłowej rejestracji jest wyrażanie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Operatora Sklepu, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o ochronie danych osobowych. Firma Margo zobowiązuje się do ochrony danych osobowych i wykorzystywanie ich tylko na potrzeby Sklepu.

c.       Składania Zamówień w ramach Sklepu internetowego i zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.

5.      Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa MARGO s.c. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które nie ukończyły 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

6.      Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

7.      Sklep zastrzega sobie prawo do bieżących zmian w swojej ofercie ( zmiana cen, aktualizacje, wycofanie produktów, zmiany opisów zdjęć itp.)

 

 

§ 3 - Zasady korzystania ze Sklepu internetowego

 

1.      Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja lub podanie kompletnych i właściwych danych w momencie składania Zamówienia.

2.      Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.      Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

4.      W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Sklepu usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

5.      Klient zobowiązany jest;

a.      w szczególności do: niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;

b.      korzystania ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub

c.       urządzeń;niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);

d.      korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla MARGO s.c.;

e.      korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;

f.        korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

 

 

§ 4 - Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

 

1.      Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

2.      W celu złożenia Zamówienia Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

a.      dodanie produktu do koszyka;

b.      wybór rodzaju dostawy;

c.       wybór rodzaju płatności;

d.      wybór miejsca dostawy;

e.      złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

3.      Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia Zamówienia.

4.      Realizacja Zamówienia płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a Zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego, wówczas w czasie 2-3 dni przygotowujemy Towar do wysłania.

5.      Wysłanie Towarów następuje w terminie określonym na stronach internetowych Sklepu, pod warunkiem, że dane towary znajdują się w magazynie. W przypadku braku pełnego, zamówionego asortymentu, uzgadniamy termin i warunki dostawy drogą mailową bądź telefonicznie.

6.      Zakupione Towary są wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży wysyłane wybranym przez Klienta rodzajem dostawy pod wskazany przez Klienta adres.

7.      W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu.

8.      Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. które będzie zawierać informacje dotyczące:

a.      przedmiotu zamówienia;

b.      jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);

c.       wybranej metody płatności;

d.      wybranego sposobu dostawy

 

9.      W celu wysłania Zamówienia konieczna jest akceptacja treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego, drogą mailową.

W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma niniejszy regulamin i stosowne przepisy prawa.

 

 

10.Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

11.Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

 

 

§ 5 – Dostawa, ceny i metody płatności

 

1.      Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2.      Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny Towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

3.      Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty w sposób wybrany w trakcie składania Zamówienia.

 

 

 

§ 6 - Uprawnienie do odstąpienia od umowy

 

1.      Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, po złożeniu stosownego oświadczenia w terminie 14 dni i wysłaniu go na adres Sprzedawcy.

2.      Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

3.      Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

4.      Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

5.      Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru na podany przez Klienta numer rachunku bankowego. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwraca Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

 

§ 7 - Reklamacje dotyczące Towarów

 

1.      Sprzedający na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów niebędących Konsumentami w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

2.      Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru wobec Klientów będących konsumentami rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i następnych.

3.      Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową.

4.      W przypadku umowy z Klientem będącym konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania Towaru, przyjmuje się, że istniała ona już w chwili jego wydania Klientowi.

5.      Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, lub uszkodzenie towaru.

 

a.      Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo obniżenia ceny.

b.      Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

c.       Przesyłka ze zwracanym towarem powinna zawierać napis ZWROT oraz numer rachunku bankowego Klienta, zaś przesyłka ztowarem do wymiany napis WYMIANA.

d.      Jeżeli pomyłka nastąpiła z winy Sklepu, to Sklep ponosi koszty przesyłki.

e.      Wymieniana lub zwracana przesyłka powinna zawierać paragon albo fakturę, co stanowi podstawę przyjęcia reklamacji, oraz oświadczenie o przyczynie reklamacji.

f.        Wymieniany towar nie może być uszkodzony, ani używany.

g.      W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie, bez spisanego protokołu szkody w obecności kuriera lub roznosiciela, reklamacje nie będą uwzględniane.

h.      Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

 

§ 8 - Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

1.      www.rajstopy-24.com.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2.      Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić MARGO s.c. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu internetowego.

3.      Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ul. Komorowska 7, 01-472 Warszawa lub mailowo na adres [email protected].

4.      W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5.      MARGO s.c. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

 

§ 9 - Postanowienia końcowe

 

1.      Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy MARGO s.c. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2.      W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o ochronie danych osobowych, Ustawy o prawach konsumenta, oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

3.      Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem MARGO s.c. deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu.

4.      MARGO s.c. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz.U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 133, poz. 1204). Klient, podając MARGO s.c. podczas rejestracji lub przy składaniu Zamówienia, wpisując swoje dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez MARGO s.c. w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: www.rajstopy-24.pasaz24.pl/politykaprywatnosci

5.      O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

6.      Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klientów w zakładce Regulamin, tj. pod adresem http://www.rajstopy-24.pasaz24.pl/regulamin W trakcie realizacji Zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

7.      MARGO s.c. zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego
w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, Firefox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu, należy je wszystkie wyłączyć.

8.      MARGO s.c. stosuje pliki "cookies". Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Klientów, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klientów ze Sklepu. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" zasadniczo nie uniemożliwia korzystania ze Sklepu, może jednak spowodować pewne utrudnienia. MARGO s.c. umożliwia Klientowi określenie warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików „cookies” bezpośrednio za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

Załącznik nr 1 – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

...............................................                                                 ......................, dn. ......................

................................................

................................................

imię, nazwisko i adres Klienta

 

 

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

nazwa i adres Sprzedającego

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży zawartej na odległość dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………

 

 

 

..............................

podpis Klienta

 

 

Witryna stworzona na platformie